عملکرد سال ۱۴۰۱
گزارش عملکرد کتابخانه دانشکده پرستاریسال 1401 |
- خرید منابع مورد نیاز کتابخانه
- وجین منابع لاتین و فارسی
- رعایت پروتکلهای بهداشتی جهت پیشگیری از کرونا هنگام حضور در کتابخانه و استفاده از منابع
- جستجوی مقالات برای کاربران و دانلود آنها
- شرکت در کارگاههای آموزشی مرتبط با فعالیتهای کتابخانه
- برگزاری نمایشگاه تازه های کتاب
- نیازسنجی از اعضای هیئت علمی دانشکده جهت سفارش کتابهای مورد نیاز
- ثبت منابع مورد نیاز دانشجویان و اساتید هیئت علمی، در فهرست خرید
- امانت و بازگشت کتب درخواستی کاربران کتابخانه
- راهنمایی دانشجویان در مورد آیین نامه نگارش پایان نامه
- انجام امور مربوط به کاربران، شامل تسویه حساب اعضا و ویرایش اطلاعات
- اطلاع رسانی به اعضای دارای دیر کرد منابع
- نیازسنجی از اعضای هیات علمی دانشکده ها جهت سفارش کتابهای مورد نیاز
- انجام امور مربوط به کاربران، شامل تسویه حساب اعضاء و ویرایش اطلاعات
- ایجاد عضویت جدید
- به روزرسانی سایت کتابخانه پرستاری
- راهنمایی مراجعین حضوری و غیر حضوری جهت ثبت نام vpn
- راهنمایی مراجعین حضوری و غیر حضوری در رابطه با مشکلات سرچ در پایگاههای اطلاعاتی
- ثبت نام اعضای هیت علمی در پایگاههای اطلاعاتی Scopus ResearcherID،Google Scholar, ORCID، ResearchGate
- اطلاع رسانی دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی از طریق سایت کتابخانه، ایمیل، نامه رسمی و کانال تلگرام کتابخانه
- اطلاع رسانی برگزاری وبینار های آموزشی
- حضور و انجام امور محوله در بازدید هیات بورد پرستاری دانشکده